Curatare filtru particule dpf prin demontare fizica

curatare-filtru-particule-logo

– Costul include manopera pentru demontare

– Metoda de curatare prin demontare fizica

– Filtru de particule infundat sau colmatat

Timp de lucru:  4 ore – 8 ore ( in functie de automobil )
Pret:  De la 80 EURO

    Pretul poate sa creasca in functie de complexitatea operatiei mecanice de demontare si montare.
Solicitati o cotatie de pret exacta pentru modelul dumneavoastra de automobil prin telefon sau folosind formularul din sectiunea noastra de contact !

    Operatia de curatare si spalare fizica include urmatoarele etape:

1.)  Demontarea fizica de pe automobil si manopera
2.)  Verificarea si inspectia filtrului de particule vizual si video
3.)  Curatarea si spalarea filtrului cu solutie speciala in instalatie
4.)  Montarea filtrului la loc pe masina
5.)  Testarea automobilului pe drum si stergerea erorilor prin diagnoza
6.)  Diagnoza auto gratuita completa pentru toate modulele

    Ce este si cum functioneaza filtrul de particule ?
Filtrul de particule este o componenta suplimentara in sistemul de evacuare al gazelor de ardere.
Filtrul capteaza particulele de funingine rezultate din procesul de combustie al motoarelor diesel.
Structura lui este din material ceramic, este rezistent la temperaturi de pana la 1000 grade celsius.

Datorita procesului de retinere a particulelor, dupa o anumita perioada de timp sau numar de kilometri filtrul trebuie regenerat.
Daca procedura de regenerare nu se produce din diverse motive intr-un anumit interval de timp sau kilometri, cantitatea de particule depaseste pragul critic, filtrul se umple iar regenerarea nu se mai poate efectua.

    Care sunt principalele probleme ale filtrului de particule ?
Cea mai intalnita problema pentru care filtrul de particule se colmateaza este datorata mersului frecvent la turatii mici si in orase aglomerate, in aceasta situatie automobilele dotate cu filtru de particule nu pot incepe curatarea prin regenerarea automata in conditiile impuse si definite de producator.

Printre alte cauze ce stau la baza incarcarii filtrului de particule se mai enumera si urmatoarele :

Prin denumirea lui este un filtru iar el este garantat un numar limitat de km si ani.
Calitatea slaba a carburantului, senzori de presiune diferentiala cu probleme.
O turbosuflanta cu grad mare de uzura incarca filtrul de particule cu ulei.
Lipsa aditivului, functionarea defectuoasa a sistemului de regenerare.

    Care sunt efectele unui filtru de particule cu grad mare de incarcare ?
Automobilul intra in modul de avarie, lipsa de putere si limitare de turatie.
Uleiul este contaminat cu motorina datorita regenerarilor dese. Verificati frecvent nivelul de ulei !
Pe langa acestea mai enumeram si consumul de carburant ridicat, se aprind pe bord mai multe avertizari luminoase, fum negru pe evacuare, turbina este fortata, temperatura motorului creste, etc.

Mersul in mediul urban si calitatea slaba a carburantului va accelera procesul de colmatare, se recomanda mersul in mediul extraurban in mod frecvent pentru evitarea acestei probleme, verificarea gradului de incarcare si functionalitatea senzorilor si sistemului de regenerare in mod frecvent.

    Vezi etapele de curatare ale filtrului de particule:  Apasa Aici !